راهنمای استفاده از برگۀ «مقاله‌ها»:
تمرینی برای درس روش تحقیق

پیاز پژوهش ساندرز و همکاران

Saunders, M., Lewis, P., & Thornhill, A. (2015). Research Methods for Business Students. 7th Edition. United Kingdom: Pearson Education.

در این برگه علاوه بر امکان دسترسی رایگان تمام‌متن به تمامی مقالات علمی دکتر محمّدمیلاد احمدی، تمرینی مبتنی بر الگوی پیاز پژوهش (منتشرشده در کتاب روش‌های تحقیق برای دانشجویان کسب‌وکار) طرّاحی شده است که می‌تواند مورد استفادۀ تمامی اساتید محترم درس روش تحقیق در مدیریت و دانشجویان گرایش‌های گوناگون مدیریت (به‌ویژه دانشجویان دکتری) قرار گیرد.

در جداولی که در پی می‌آید، شناسنامۀ روشی هر مقاله، مبتنی بر پیاز پژوهش ارائه شده است؛ یعنی لایه‌های روش‌شناسی به ترتیب و از عمق به سطح، برای هر مقاله معرّفی شده‌اند. نکتۀ شایان توجّه این است که هر لایه از لایۀ زبرین خود تأثیر می‌پذیرد و روشمند بودن فرآیند تحقیق، تنها منحصر به انتخاب یک شیوۀ جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌ها نیست! علاوه بر شش لایۀ پیاز پژوهش، کلیدواژه‌های تکمیلی درخصوص روش‌شناسی مقالات نیز، در پانویس هر جدول ارائه شده‌اند.

بدین ترتیب دانشجویان تحصیلات تکمیلی مدیریت و اساتید درس روش تحقیق و روش تحقیق پیشرفته می‌توانند مثال‌های واضحی از ترکیب لایه‌های مختلف پیاز پژوهش را در مقالات منتشرشده ببینند و نسبت شیوه‌ها و روش‌های تحقیق را با فلسفه‌ها و رویکردهای تحقیق مقایسه و تحلیل نمایند.

افزون بر روش‌شناسی -که استخوان‌بندی یک تحقیق معتبر است- موضوع نمایه‌سازی و اعتبار منابع علمی نیز در این تمرین گنجانده شده است؛ به صورتی که برای هر مقاله، شش نمایۀ اصلی که نشریۀ میزبان حائز آن است، نام برده شده است. بدین ترتیب فرصتی نیز جهت آشنایی با نمایه‌های ملّی و بین‌المللی معتبر، مقایسۀ آن‌ها و نهایتاً ارزیابی انتشار مقاله‌ها فراهم می‌آید.

قالب کلّی شناسنامه برای هر مقاله، به شکل زیر است:

عنوان (سال انتشار) پیوند دریافت مستقیم
نویسندگانفصلنامه یا کنفرانسشماره و صفحه
فلسفه‌هارویکردهاراهبردهاروش‌هاافق‌های زمانیشیوه‌ها
نمایه 1نمایه 2نمایه 3نمایه 4نمایه 5نمایه 6
#روش‌های_جمع‌آوری_اطّلاعات #روش‌های_تجزیه_و_تحلیل_اطّلاعات

امید است این مقالات مورد توجّه و استفادۀ جامعۀ علمی مدیریت قرار گیرد.

پرسش‌های شما درخصوص موضوعات روش تحقیق در مدیریت و تدوین مقالۀ علمی، در پایان این برگه قابل طرح است.


مقاله‌های لاتین (منتشرشده در فصلنامه‌های علمی)

(2024) Acquiring Strategic Management Knowledge in Open Organisations: An Importance-Performance Analysis دانلود
.Ahmadi, M.M.* & Mohtadi, M.MJournal of Information & Knowledge Management23(6)
اثبات‌گراییقیاسیموردکاویکمّیتک‌مقطعیپرسشنامه و تحلیل ریاضی
WoS Scopus INSPEC ProQuest EBSCO OCLC
#تحلیل_اهمیت_عملکرد #تحلیل_IPA #مصاحبه_با_خبرگان
(2023) Thinking styles and conflict management: a gamified empirical study دانلود
*.Hendijani, R., & Ahmadi, M.MInternational Journal of Organizational Analysis32(5), 834-860
اثبات‌گراییقیاسیشبه آزمایشکمّیتقریباً طولانیپرسشنامه و تحلیل آماری
WoS Scopus INSPEC ProQuest ReadCube OCLC
#پژوهش_آزمایشی #پژوهش_آزمایشگاهی #طراحی_بازی‌کاری #تحلیل_همبستگی #رگرسیون
Implementing Fuzzy DEA into the PEM Model for Performance Evaluation of Project-based Organizations: A case study (2021) دانلود
.Torabi, O., Ahmadi, M.M.*, & Tavallaei, RIranian Journal of Optimization13(4), 279-291
اثبات‌گراییقیاسیموردکاویکمّیتک‌مقطعیپرسشنامه و تحلیل فازی
ISC DOAJ BASE COPERNICUS CiteFactor GENAMICS
#مدل_PEM #مدل_DEA #منطق_فازی
(2020) Business Intelligence Technology in Research Organizations (Case Study of Academic Institutes in Tehran) دانلود
Ahmadi, M.M.*, & Zare, S.Journal of System Management6(4), 69-101
تفسیرگراییتقریباً استقراییموردکاویآمیختهتک‌مقطعیمصاحبه و محاسبات ISM
وزارت علوم ISC COPERNICUS ACADEMIA جهاد دانشگاهی پژوهشگاه علوم انسانی  
#مدل‌سازی_ساختاری_تفسیری #مصاحبه_با_خبرگان
(2020) Managing the new gamified world: How gamification changes businesses دانلود
*.Ahmadi, M.MInternational Journal of Management, Accounting and Economics7(7), 305-325
فرااثبات‌گراییاستقراییمطالعۀ کتابخانه‌ایکیفیتک‌مقطعیمرور نظام‌مند
ISC EBSCO ProQuest GENAMICS ECONBIZ ACADEMIA
#مرور_ادبیات #فراتحلیل_کیفی
(2018) Factors Influencing Acceptance of E-health: an Interpretive Structural Modeling دانلود
*.Tavallaei, R., & Ahmadi, M.M.Journal of Information Technology Management10(3), 106-126
تفسیرگراییتقریباً استقراییمدل‌سازی آمیختهتک‌مقطعیمصاحبه و محاسبات ISM
Scopus EBSCO DOAJ ABCD ISC Paperity
#مدل‌سازی_ساختاری_تفسیری #مصاحبه_با_خبرگان
(2018) Implementing a fuzzy expert system for ensuring information technology supply chain دانلود
.Shokouhyar, S.*, Seifhashemi, S., Siadat, H., & Ahmadi, M.M.Expert Systems36(1), e12339
اثبات‌گراییقیاسیموردکاویکمّیتقریباً طولانیتوسعۀ سیستم و تحلیل فازی
WoS Scopus EBSCO ProQuest GeoRef INSPEC
#توسعۀ_سیستم_مدیریت_دانش #برنامه‌نویسی_با_#C #منطق_فازی

مقاله‌های فارسی (منتشرشده در فصلنامه‌های علمی)

طرّاحی نظام نرم اکتساب دانش برای نهادهای اجتماعی (1404) دانلود
احمدی، محمدمیلاد*.مطالعات دانش‌پژوهی
فرااثبات‌گراییاستقراییمطالعۀ کتابخانه‌ایکیفیتک‌مقطعیمرور نظام‌مند
سیویلیکا مگیران نورمگز
#مرور_ادبیات
روش‌شناسی تحقیق آزمایشی در مطالعات علوم رفتاری با تمرکز بر کاربردهای آن در مدیریت و اقتصاد (1401) دانلود
احمدی، محمدمیلاد*، هندیجانی، روزا.مطالعات و پژوهش‌های اداری4(16)، 8-25
فرااثبات‌گراییاستقراییمطالعۀ کتابخانه‌ایکیفیتک‌مقطعیمرور نظام‌مند
سیویلیکا مگیران نورمگز
#مرور_ادبیات
دلالت‌های تاریخی- حاکمیتی موضوع «ساختار» و «سازمان» در مرور ایرانی- اسلامی (1401) دانلود
احمدی، محمدمیلاد*، و مهتدی، محمدمهدی.مدیریت سازمان‌های دولتی10(39)، 155-176
تفسیرگراییاستقراییمطالعۀ کتابخانه‌ایکیفیتک‌مقطعیشیوه‌های کُدگذاری
ISC COPERNICUS DRJI جهاد دانشگاهی پژوهشگاه علوم انسانی نورمگز
#دلالت_پژوهی #تحلیل_مضمون
الگوی بومی مدیریت راهبردی تحول مبتنی بر منظومه فکری رهبر معظّم انقلاب (1401) دانلود
حسنی آهنگر، محمّدرضا، تولّایی، روح الله*، و احمدی، محمدمیلاد.مدیریت اسلامی30(1)، 35-82
تفسیرگراییاستقراییمطالعۀ کتابخانه‌ایکیفیتک‌مقطعیشیوه‌های کُدگذاری
 وزارت علوم  ISC DOAJ ACADEMIA مرکز منطقه‌ای اطّلاع‌رسانی  جهاد دانشگاهی  
#تحلیل_مضمون #شبکۀ_مضامین
نگاشت معنایی الگوی اکتساب دانش مدیریت راهبردی در سازمان‌های نهادی (1401) دانلود
احمدی، محمدمیلاد*، تولّایی، روح الله، مهتدی، محمّدمهدی، و طاهری، علی.مطالعات مدیریت کسب وکار هوشمند11(42)، 1-35
فرااثبات‌گراییاستقراییمدل‌سازی کیفیتک‌مقطعیمصاحبه و شیوه‌های نگاشت
وزارت علوم ISC COPERNICUS آرشیو ملی دیجیتال جهاد دانشگاهی DOAJ
#نگاشت_شناختی #نگاشت_شناختی_معنایی #مصاحبه_با_خبرگان
اولویت‌بندی راهبردهای مدیریت دانش در فعالیت‌های فراگیر مبتنی بر مشارکت داوطلبانه (موردپژوهی راهیان نور) (1401) دانلود
مهتدی، محمدمهدی، و احمدی، محمدمیلاد.*مطالعات کتابداری و علم اطلاعات14(4)
فرااثبات‌گرایینسبتاً قیاسیموردکاویآمیختهتک‌مقطعیپرسشنامه و محاسبات تکنیک‌های تصمیم‌گیری
وزارت علوم ISC مرکز منطقه‌ای اطّلاع‌رسانی جهاد دانشگاهی نورمگز مگیران
#فرآیند_تحلیل_شبکه‌ای #تکنیک‌های_رتبه‌بندی #تصمیم‌گیری_چندمعیاره #ANP
بررسی روند تحولات «اکتساب دانش»: تحلیل علم‌سنجی پژوهش‌های ایران و جهان (1400) دانلود
احمدی، محمدمیلاد*، تولّایی، روح الله، مهتدی، محمّدمهدی، و طاهری، علیمدیریت دانش سازمانی4(12)، 1-49
اثبات‌گراییاستقراییمطالعۀ کتابخانه‌ایکمّیتک‌مقطعیشیوه‌های علم‌سنجی
وزارت علوم ISC DOAJ COPERNICUS DRJI EuroPub
#علم‌سنجی #کتاب‌سنجی
بررسی ارتباط میان نحوۀ تفکّر منطقی/شهودی مدیران و توانمندی در مدیریت تعارض با شخصیّت‌های پیچیده: یک طرّاحی آزمایشی (1400) دانلود
احمدی، محمدمیلاد، هندیجانی، روزا*، و علی‌خانزاده، علیرضا.مطالعات رفتار سازمانی10(37)، 29-72
اثبات‌گراییقیاسیآزمایشکمّیتقریباً طولانیپرسشنامه و تحلیل آماری
وزارت علوم ISC DOAJ جهاد دانشگاهی پژوهشگاه علوم انسانی مگیران
#پژوهش_آزمایشی #پژوهش_آزمایشگاهی #طراحی_بازی‌کاری #تحلیل_همبستگی #رگرسیون
تحقیق آزمایشی و کاربرد آن در توسعۀ دانش مدیریت (1399) دانلود
احمدی، محمدمیلاد، هندیجانی، روزا*، و علی‌خانزاده، علیرضا.مدیریت دانش سازمانی3(9)، 5-49
فرااثبات‌گراییاستقراییدلفیکیفیتک‌مقطعیمصاحبه و مرور نظام‌مند
وزارت علوم ISC DOAJ COPERNICUS DRJI EuroPub
#مرور_ادبیات #مصاحبه_با_خبرگان
نگاشت شناختی فازی عوامل مؤثّر بر موفقیّت اکتساب دانش سازمانی خبرگان (1399) دانلود
احمدی، محمّدمیلاد*، تولّایی، روح الله، و حصیرچی، امیر.تحقیقات کتابداری و اطلاع‌‏رسانی دانشگاهی54(4), 113-131
فرااثبات‌گراییقیاسیموردکاویآمیختهتک‌مقطعیمصاحبه و شیوه‌های نگاشت
EBSCO DOAJ BASE GENAMICS سامانه نشریات علمی ایران وزارت علوم
#نگاشت_شناختی #نگاشت_شناختی_فازی #مصاحبه_با_خبرگان
مدل‌سازی ساختاری تفسیری مؤلفه‌های کنترل راهبردی سیاست‌های کلّی علم و فناوری (1399) دانلود
رضاییان، علی، علی‌اکبری، علیرضا، و احمدی، محمّدمیلاد*.پژوهش‌های پیشرفت: سیستم‌ها و راهبردها1(1)، 135- 178
تفسیرگراییتقریباً استقراییموردکاوی و مدل‌سازی تفسیری ساختاریآمیختهتک‌مقطعیمصاحبه و محاسبات ISM
مگیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی – –  –– 
#مدل‌سازی_ساختاری_تفسیری #مصاحبه_با_خبرگان
نقش فناوری بازی‌کاری در یادگیری مدیریت و فرماندهی نظامی (1399) دانلود
تولّایی، روح ‌الله، احمدی، محمّدمیلاد*، و زارع، ساسان.مدیریت و پژوهش‌های دفاعی19(87)، 15-45
فرااثبات‌گراییاستقراییمطالعۀ کتابخانه‌ایکیفیتک‌مقطعیمرور نظام‌مند
وزارت علوم مرکز منطقه‌ای اطّلاع‌رسانی مگیران سیویلیکا نورمگز ACADEMIA
#مرور_ادبیات #فراتحلیل_کیفی
مدل مدیریت جهادی مبتنی بر سیره فرماندهان دفاع مقدس (مورد مطالعه: شهید حسین خرازی) (1399) دانلود
احمدی، محمدمیلاد، و محمدی، مهدی*.پژوهش‌های مدیریت انتظامی15(3)، 43-60
تفسیرگراییاستقراییمدل‌سازیکیفیتک‌مقطعیمرور نظام‌مند و شیوه‌های کُدگذاری
وزارت علوم ISC مرکز منطقه‌ای اطّلاع‌رسانی جهاد دانشگاهی COPERNICUS مگیران
#مرور_ادبیات #تحلیل_مضمون #شبکۀ_مضامین
نقش بازی‌کاری در تسهیم دانش با استفاده از نظریه‌پردازی داده‌بنیاد و مدل‌سازی کیفی نرم‌افزار MAX-QDA
(1398)
دانلود
تولّایی، روح‌ الله، نظافتی، نوید، و احمدی، محمّدمیلاد*.تعامل انسان و اطلاعات6(1)، 1-16
تفسیرگراییاستقرایینظریۀ داده‌بنیادکیفیتک‌مقطعیمصاحبه و شیوه‌های کُدگذاری
وزارت علوم ISC e-LiS ACADEMIA SID پژوهشگاه علوم انسانی
#نظریه‌پردازی_داده‌بنیاد #مصاحبه_با_خبرگان
طرّاحی متدولوژی بومی اکتساب دانش سازمانی خبرگان با استفاده از نگاشت شناختی معنایی (1397) دانلود
تولّایی، روح الله، حقیقی بروجنی، پیام، و احمدی، محمّدمیلاد*.چشم‌انداز مدیریت دولتی9(4)، 63- 88
تفسیرگراییاستقراییمدل‌سازیکیفیتک‌مقطعیمصاحبه و شیوه‌های نگاشت
وزارت علوم ISC مرکز منطقه‌ای اطّلاع‌رسانی DRJI CiteFactor EuroPub
#نگاشت_شناختی #نگاشت_شناختی_معنایی #مصاحبه_با_خبرگان
مدل‎سازی معادلات ساختاری عوامل اثرگذار بازی‌کاری بر تسهیم دانش (مورد مطالعه: دانشگاه‌های منتخب شهر تهران) (1397) دانلود
احمدی، محمّدمیلاد، ترابی، اویس*، و صفیان، مهدی.مدیریت دانش سازمانی1(3)، 77- 116
اثبات‌گراییقیاسیموردکاویکمّیتک‌مقطعیپرسشنامه و مدل‌سازی معادلات ساختاری
وزارت علوم ISC DOAJ COPERNICUS DRJI EuroPub
#مدل_اندازه‌گیری #مدل_ساختاری #پیمایش
آسیب‌شناسی و تدوین راهبردهای کسب جایگاه برتر منطقه‌ای در توسعه دولت الکترونیک (1395) دانلود
تولّایی، روح ‌الله*، و احمدی، محمّدمیلاد.مطالعات مدیریت راهبردی7(28)، 53- 82
فرااثبات‌گرایینسبتاً قیاسیموردکاویآمیختهتک‌مقطعیمصاحبه و تکنیک‌های تصمیم‌گیری
وزارت علوم ISC DOAJ COPERNICUS DRJI EuroPub
#فرآیند_تحلیل_شبکه‌ای #تکنیک‌های_رتبه‌بندی #تصمیم‌گیری_چندمعیاره #TOPSIS
بررسی ابعاد آواتاریسم و تأثیر آن بر تحوّلات آینده‌ی فرهنگ ایرانی- اسلامی (با استفاده از رویکرد GBN در تدوین سناریو) (1394) دانلود
تولّایی، روح ‌الله*، و احمدی، محمّدمیلاد.چشم‌انداز مدیریت دولتی6(1)، 41- 77
تفسیرگراییاستقراییآینده‌پژوهیکیفیتک‌مقطعیمصاحبه با خبرگان
وزارت علوم ISC مرکز منطقه‌ای اطّلاع‌رسانی DRJI CiteFactor EuroPub
#سناریوسازی

مقاله‌های فارسی (منتشرشده در کنفرانس‌های ملّی و بین‌المللی)

درآمدی بر روش و پژوهش آزمایشی در حوزۀ حکمرانی و خطّ‌مشی‌گذاری (1401) دانلود
احمدی، محمّدمیلاد*، و شریف‌احمدیان، احسان.دوّمین کنفرانس بین‌المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد29 آذر 1401، تهران، مرکز همایش‌های وزارت نیرو
فرااثبات‌گراییاستقراییمطالعۀ کتابخانه‌ایکیفیتک‌مقطعیمرور نظام‌مند
کُد ISC: 01220-50927 کُد وزارت علوم: 9485577
#مرور_ادبیات
بررسی تأثیر نحوۀ تفکّر بر مدیریت تعارض با استفاده از روش بازی‌کاری (۱۳۹۹) دانلود
هندیجانی، روزا، و احمدی، محمّدمیلاد*.پنجمین کنفرانس ملّی مدیریت منابع انسانی۲۸-۲۹ بهمن 1399، تهران، دانشکدۀ مدیریت دانشگاه تهران
اثبات‌گراییقیاسیشبه آزمایشکمّیکمی طولانیپرسشنامه و تحلیل آماری
کُد ISC: 99201-64524
#پژوهش_آزمایشگاهی #طراحی_بازی‌کاری #تحلیل_همبستگی #رگرسیون
بررسی تأثیر بازتاب شناختی بر عملکرد مدیران در مدیریت تعارض: یک مطالعۀ آزمایشگاهی (۱۳۹۹) دانلود
هندیجانی، روزا، و احمدی، محمّدمیلاد*.ششمین همایش ملی پژوهش‌های نوین در حوزه علوم انسانی، اقتصاد و حسابداری ایران17 اسفند 1399، تهران، مرکز بین‌المللی همایش‌ها و سمینارهای توسعۀ پایدار علوم جهان اسلام
اثبات‌گراییقیاسیآزمایشکمّیکمی طولانیپرسشنامه و تحلیل آماری
کُد ISC: 99200-79402
#پژوهش_آزمایشگاهی #تحلیل_همبستگی #رگرسیون
نقش تحقیق آزمایشی به عنوان رویکردی نوآورانه در بهبود کسب‌وکار (۱۳۹۹) دانلود
احمدی، محمّدمیلاد*، شریف‌احمدیان، احسان و علیخانزاده، علیرضا.دومین کنفرانس بین‌المللی نوآوری در مدیریت کسب‌وکار و اقتصاد19 شهریور 1399، تهران، سازمان مدیریت صنعتی
فرااثبات‌گراییاستقراییمطالعۀ کتابخانه‌ایکیفیتک‌مقطعیمرور نظام‌مند
کُد ISC: 98191-10244 کُد وزارت علوم: 8213750
#مرور_ادبیات
درآمدی بر شبیه‌سازهای نوین مدیریتی و جایگاه آن در عرصه مدیریت (۱۳۹۹) دانلود
شریف‌احمدیان، احسان*، احمدی، محمّدمیلاد، و بیرانوند، حیدردومین کنفرانس بین‌المللی نوآوری در مدیریت کسب‌وکار و اقتصاد19 شهریور 1399، تهران، سازمان مدیریت صنعتی
فرااثبات‌گراییاستقراییمطالعۀ کتابخانه‌ایکیفیتک‌مقطعیمرور نظام‌مند
کُد ISC: 98191-10244 کُد وزارت علوم: 8213750
#مرور_ادبیات
بازی‌وارسازی، رویکردی نوین در آموزش‌های سازمانی (۱۳۹۹) دانلود
علیخانزاده، علیرضا*، بیرانوند، حیدر، و احمدی، محمّدمیلاد.دومین کنفرانس بین‌المللی نوآوری در مدیریت کسب‌وکار و اقتصاد19 شهریور 1399، تهران، سازمان مدیریت صنعتی
فرااثبات‌گراییاستقراییمطالعۀ کتابخانه‌ایکیفیتک‌مقطعیمرور نظام‌مند
کُد ISC: 98191-10244 کُد وزارت علوم: 8213750
#مرور_ادبیات
نقش سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمان در بهبود عملکرد سازمان با رویکرد BSC
(1398)
دانلود
تولّایی، روح ‌الله، احمدی، محمّدمیلاد*، و رحمانی، نسرین.اوّلین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانش، بلاکچین و اقتصاد23 آبان 1398، تهران، سالن همایش‌های شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
فرااثبات‌گراییاستقراییمطالعۀ کتابخانه‌ایکیفیتک‌مقطعیمرور نظام‌مند
کُد ISC: 98190-55305 کُد وزارت علوم: 8124647
#مرور_ادبیات
نقش مدیریت دانش در تحقّق الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت: فراترکیب پژوهش‌ها و اسناد بالادستی  (1397) دانلود
احمدی، محمّدمیلاد*.دوازدهمین کنگره پیشگامان پیشرفت با موضوع:«ظرفیت‌ها، چالش‌ها و تدابیر پیشرفت ایران»22 آذر 1397. تهران، مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه الزّهراء(س)
تفسیرگراییاستقراییمطالعۀ کتابخانه‌ایکیفیتک‌مقطعیمرور نظام‌مند
#فراترکیب_کیفی
بررسی ابعاد آواتاریسم و تأثیر آن بر تحوّلات آینده‌ فرهنگ ایرانی- اسلامی (با استفاده از رویکرد GBN در تدوین سناریو) (1394) دانلود
تولّایی، روح ‌الله، و احمدی، محمّدمیلاد*.دوّمین کنفرانس ملّی آینده‌پژوهی جمهوری اسلامی ایران با رویکرد فنّاوری اطّلاعات و ارتباطات30 اردیبهشت 1394، تهران، مركز همايش‌های بين‌المللی دانشگاه شهيد بهشتی.
تفسیرگراییاستقراییآینده‌پژوهیکیفیتک‌مقطعیمصاحبه با خبرگان
کُد ISC: ۹۴۱۴۱-۰۲۵۰۱
#سناریو_سازی
مقاله‌های لاتین
مقاله‌های فارسی
مقاله‌های کنفرانس

1 دیدگاه دربارهٔ «مقاله‌ها»

  1. مقاله «تحقیق آزمایشی وکاربرد آن در توسعه ی دانش مدیریت» را مطالعه کردم و بسیار استفاده کردم ؛ باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا